- Asigurarea găzduirii temporare (3 luni), la cerere sau din oficiu, pentru persoanele fără adăpost care au avut ultimul domiciliu pe raza sectorului 2 şi care îndeplinesc criteriile de eligibilitate prevăzute în manualul de proceduri al adăpostului;
- Asigurarea găzduirii în regim de urgenţă pe perioada unei singure nopţii;
- Asigură furnizarea de informaţii şi orientarea persoanelor fără adăpost în vederea refacerii şi dezvoltării capacităţilor individuale, precum şi ale celor familiale necesare pentru a depăşi situaţiile de dificultate;
- Asigurarea de asistenţă medicală pentru persoanele cazate în adăpost;
- Asigurarea de suport emoţional şi după caz de consiliere psihologică pentru beneficiarii adăpostului;
- Elaborarea de către personalul specializat al centrului a măsurilor personalizate de asistenţă socială;
- Sprijinirea beneficiarilor în vederea obţinerii actelor de identitate, atunci când situaţia o impune;
- Sprijinirea beneficiarilor în vederea obţinerii certificatelor de încadrare în grad de handicap sau de invaliditate, atunci când situaţia o impune;
- Prevenirea excluderii sociale şi profesionale a persoanelor fără adăpost, prin asistenţă multidisciplinară de specialitate;
- Sprijinirea beneficiarilor în vederea întocmirii dosarului pentru a beneficia de masa la cantina socială conform Legii nr. 208/1997 privind cantinele de ajutor social;
- Întreprinderea demersurile necesare în vederea integrării socio-profesionale a beneficiarilor;
- Sprijinirea în vederea integrării profesionale a persoanelor apte de muncă;
- Intermedierea asistenţei medicale de specialitate, a internării în instituţii medicale sau de ocrotire a beneficiarilor;
- Sprijin în vederea întocmirii dosarului de pensionare în vederea obţinerii drepturilor de pensie;
- Sprijin în vederea întocmirii dosarului în vederea obţinerii ajutorului social, în condiţiile legii;
- Întocmeşte situaţia privind persoanele fără adăpost găzduite în centru, pe care o actualizează trimestrial;
- Colaborează cu celelalte compartimente din cadrul DGASPC Sector 2 în vederea asigurării asistenţei sociale pentru persoanele fără adăpost de pe raza sectorului 2 în conformitate cu prevederile legale în vigoare;
- Îndeplineşte şi alte atribuţii şi sarcini la solicitarea conducerii DGASPC sector 2, care au legătură cu specificul activităţii compartimentului şi al Direcţiei Generale.
- primire şi găzduire în regim de urgenţă;
- asistenţă medicală;
- suport emotional şi după caz, consiliere psihologică şi juritică;
- sprijin în vederea obţinerii actelor de identitate, a certificatelor de încadrare în grad de handicap, pentru întocmirea dosarului pentru a beneficia de masă la cantina socială, pentru întocmirea dosarului de ajutor social şi pentru întocmirea dosarului de pensie de asigurări sociale;
- sprijin pentru integrare socio-profesională a persoanelor apte de muncă;
- consiliere în vederea refacerii şi dezvoltării capacităţilor individuale, precum şi ale celor familiale necesare pentru a depăşi situaţiile de dificultate.
- copia actului de identitate;
- rezultatul radiografiei pulmonară;
- evaluare medicală efectuată de către personalul de specialitate din cadrul Serviciului de Intervenţii şi Urgenţe Sociale.
Șef adapost: Bagoli Cătălin
Telefon: 0727.300.454 sau 031.438.20.33
Fax: 021.252.22.17
Adresa de email Șef Serviciu: catalin.bagoli@social2.ro
Adresa de email serviciu: adapost.adulti@social2.ro
Strada: Viitorului nr. 54, sector 2 Bucuresti.
Adresa: Viitorului nr. 54, sector 2 Bucuresti.
Luni – Joi: 8:00-16:30
Vineri: 8:00-14:00
Ultima actualizare in 18 septembrie 2023