• Asigurarea găzduirii temporare (3 luni), la cerere sau din oficiu, pentru persoanele fără adăpost care au avut ultimul domiciliu pe raza sectorului 2 şi care îndeplinesc criteriile de eligibilitate prevăzute în manualul de proceduri al adăpostului;
  • Asigurarea găzduirii în regim de urgenţă pe perioada unei singure nopţii;
  • Asigură furnizarea de informaţii şi orientarea persoanelor fără adăpost în vederea refacerii şi dezvoltării capacităţilor individuale, precum şi ale celor familiale necesare pentru a depăşi situaţiile de dificultate;
  • Asigurarea de asistenţă medicală pentru persoanele cazate în adăpost;
  • Asigurarea de suport emoţional şi după caz de consiliere psihologică pentru beneficiarii adăpostului;
  • Elaborarea de către personalul specializat al centrului a măsurilor personalizate de asistenţă socială;
  • Sprijinirea beneficiarilor în vederea obţinerii actelor de identitate, atunci când situaţia o impune;
  • Sprijinirea beneficiarilor în vederea obţinerii certificatelor de încadrare în grad de handicap sau de invaliditate, atunci când situaţia o impune;
  • Prevenirea excluderii sociale şi profesionale a persoanelor fără adăpost, prin asistenţă multidisciplinară de specialitate;
  • Sprijinirea beneficiarilor în vederea întocmirii dosarului pentru a beneficia de masa la cantina socială conform Legii nr. 208/1997 privind cantinele de ajutor social;
  • Întreprinderea demersurile necesare în vederea integrării socio-profesionale a beneficiarilor;
  • Sprijinirea în vederea integrării profesionale a persoanelor apte de muncă;
  • Intermedierea asistenţei medicale de specialitate, a internării în instituţii medicale sau de ocrotire a beneficiarilor;
  • Sprijin în vederea întocmirii dosarului de pensionare în vederea obţinerii drepturilor de pensie;
  • Sprijin în vederea întocmirii dosarului în vederea obţinerii ajutorului social, în condiţiile legii;
  • Întocmeşte situaţia privind persoanele fără adăpost găzduite în centru, pe care o actualizează trimestrial;
  • Colaborează cu celelalte compartimente din cadrul DGASPC Sector 2 în vederea asigurării asistenţei sociale pentru persoanele fără adăpost de pe raza sectorului 2 în conformitate cu prevederile legale în vigoare;
  • Îndeplineşte şi alte atribuţii şi sarcini la solicitarea conducerii DGASPC sector 2, care au legătură cu specificul activităţii compartimentului şi al Direcţiei Generale.
  • primire şi găzduire în regim de urgenţă;
  • asistenţă medicală;
  • suport emotional şi după caz, consiliere psihologică şi juritică;
  • sprijin în vederea obţinerii actelor de identitate, a certificatelor de încadrare în grad de handicap, pentru întocmirea dosarului pentru a beneficia de masă la cantina socială, pentru întocmirea dosarului de ajutor social şi pentru întocmirea dosarului de pensie de asigurări sociale;
  • sprijin pentru integrare socio-profesională a persoanelor apte de muncă;
  • consiliere în vederea refacerii şi dezvoltării capacităţilor individuale, precum şi ale celor familiale necesare pentru a depăşi situaţiile de dificultate.
  • copia actului de identitate;
  • rezultatul radiografiei pulmonară;
  • evaluare medicală efectuată de către personalul de specialitate din cadrul Serviciului de Intervenţii şi Urgenţe Sociale.

Șef adapost: Bagoli Cătălin
Telefon: 0727.300.454 sau 031.438.20.33
Fax: 021.252.22.17

Adresa de email Șef Serviciu: catalin.bagoli@social2.ro
Adresa de email serviciu: adapost.adulti@social2.ro

Strada:  Viitorului nr. 54, sector 2 Bucuresti.

Adresa: Viitorului nr. 54, sector 2 Bucuresti.

Luni – Joi: 8:00-16:30
Vineri: 8:00-14:00

Ultima actualizare in 18 septembrie 2023

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
administrare site, administrare website, intretinere site, administrare site web