Platforma online permite:

  • depunerea în format electronic, de către cetățeni, a cererilor și documentelor necesare pentru obţinerea alocațiilor, beneficiilor și ajutoarelor socialede la bugetul de stat (alocația de stat pentru copii, indemnizația de creștere a copilului, venitul minim garantat, alocația de susținere a familiei, drepturile lunare pentru persoanele cu dizabilități etc.) şi a celor de la bugetul local (ajutor de încălzire, ajutor de urgență, ajutor pentru închirierea unei locuințe, alocaţii de susținere etc.).
  • comunicarea online între cetățeni și DGASPC Sector 2 pentru toate celelalte tipuri de solicitări și interacțiuni, spre exemplu, solicitările de evaluare complexă a persoanelor cu dizabilități, copii și adulți.

 

Pentru a accesa platforma online a DGASPC Sector 2 trebuie să vă creați un cont în platforma ConectX

Instrucțiuni creare cont în ConectX

 

 

Clip de prezentare a platformei DGASPC Sector 2 

 

 

 

Detalii despre proiect

Implementarea platformei digitale a DGASPC Sector 2 a fost posibilă prin proiectul

 “Proceduri simplificate în vederea reducerii birocrației pentru cetățenii sectorului 2”

Cod MySMIS 153912/Cod SIPOCA 1259
Proiect cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020
Beneficiar: Sectorul 2 al Municipiului București
Beneficiar final: DGASPC Sector 2

Ultima actualizare in 5 martie 2024

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
administrare site, administrare website, intretinere site, administrare site web