Director Executiv – Directia Resurse Umane

Antonela Rădulescu
antonelaradulescu@social2.ro
021 252 22 02 – int 122
Curriculum Vitae

Atribuţii privind ansamblul activităţilor profesionale:

  • Coordonează si controlează activitatea Direcției Resurse Umane;
  • Coordonează și controlează realizarea strategiei și politicilor de personal la nivelul Direcției Generale;
  • Coordonează activitatea de întocmire/actualizare si diseminare a procedurilor de lucru specifice Direcției Resurse Umane;
  • Analizează indicatorii de muncă, salarizare și normare a muncii în vederea asigurării eficienței economice și a concordanței cu ceilalți indicatori și secțiuni ale bugetului în vederea stabilirii unui număr corespunzător de salariați și a utilizării raționale a fondului de salarii;
  • Elaborează proiectul organigramei, statului de funcții, Regulamentului de organizare și funcționare pentru aparatul propriu al instituției, în baza fundamentărilor conducătorilor de compartimente;
  • Elaborează și fundamentează proiectul de Regulament Intern, în baza fundamentărilor conducătorilor de compartimente;
  • Coordonează și controlează elaborarea și fundamentarea actelor administrative cu privire la angajarea personalului în cadrul instituției, la continuarea relațiilor de muncă, la încetarea/suspendarea raporturilor de activitate ale salariaților cu D.G.A.S.P.C. Sector 2;
  • Coordonează și controlează întocmirea documentației pentru organizarea concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante, la nivelul întregii instituții;
  • Păstrează un climat de muncă bazat pe comunicare, destins, în care salariații sunt informați și își cunosc bine drepturile și obligațiile, sarcinile și limitele acestora;
  • Coordonează și monitorizează procesul de evaluare a performanțelor profesionale individuale, în conformitate cu reglementările în domeniu;
  • Coordonează și controlează înscrierea la zi în REVISAL a datelor privind salariații instituției;
  • Coordonează și asigură întocmirea la finalul fiecărui an calendaristic pentru anul calendaristic care urmează necesarul de cursuri de perfecționare/planul de perfecționare pentru salariații instituției;
  • Coordonează întocmirea și fundamentarea proiectului de buget pentru cheltuieli de personal (cheltuieli cu salariile, premii, sporuri, cheltuieli de perfecționare, cheltuieli de promovare etc);
  • Coordonează menținerea unui sistem informatic unitar, coerent, care să satisfacă cerințele instituției;
  • Coordonează și controlează activitatea privind asigurarea sănătății și securității angajaților instituției la locul de muncă, precum și activitatea din domeniul situațiilor de urgență la nivelul instituției;
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
administrare site, administrare website, intretinere site, administrare site web