Director Executiv – Directia Resurse Umane
Antonela Rădulescu
antonelaradulescu@social2.ro
021 252 22 02 – int 122
Curriculum Vitae
Atribuţii privind ansamblul activităţilor profesionale:
- Coordonează si controlează activitatea Direcției Resurse Umane;
- Coordonează și controlează realizarea strategiei și politicilor de personal la nivelul Direcției Generale;
- Coordonează activitatea de întocmire/actualizare si diseminare a procedurilor de lucru specifice Direcției Resurse Umane;
- Analizează indicatorii de muncă, salarizare și normare a muncii în vederea asigurării eficienței economice și a concordanței cu ceilalți indicatori și secțiuni ale bugetului în vederea stabilirii unui număr corespunzător de salariați și a utilizării raționale a fondului de salarii;
- Elaborează proiectul organigramei, statului de funcții, Regulamentului de organizare și funcționare pentru aparatul propriu al instituției, în baza fundamentărilor conducătorilor de compartimente;
- Elaborează și fundamentează proiectul de Regulament Intern, în baza fundamentărilor conducătorilor de compartimente;
- Coordonează și controlează elaborarea și fundamentarea actelor administrative cu privire la angajarea personalului în cadrul instituției, la continuarea relațiilor de muncă, la încetarea/suspendarea raporturilor de activitate ale salariaților cu D.G.A.S.P.C. Sector 2;
- Coordonează și controlează întocmirea documentației pentru organizarea concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante, la nivelul întregii instituții;
- Păstrează un climat de muncă bazat pe comunicare, destins, în care salariații sunt informați și își cunosc bine drepturile și obligațiile, sarcinile și limitele acestora;
- Coordonează și monitorizează procesul de evaluare a performanțelor profesionale individuale, în conformitate cu reglementările în domeniu;
- Coordonează și controlează înscrierea la zi în REVISAL a datelor privind salariații instituției;
- Coordonează și asigură întocmirea la finalul fiecărui an calendaristic pentru anul calendaristic care urmează necesarul de cursuri de perfecționare/planul de perfecționare pentru salariații instituției;
- Coordonează întocmirea și fundamentarea proiectului de buget pentru cheltuieli de personal (cheltuieli cu salariile, premii, sporuri, cheltuieli de perfecționare, cheltuieli de promovare etc);
- Coordonează menținerea unui sistem informatic unitar, coerent, care să satisfacă cerințele instituției;
- Coordonează și controlează activitatea privind asigurarea sănătății și securității angajaților instituției la locul de muncă, precum și activitatea din domeniul situațiilor de urgență la nivelul instituției;