MODALITATE DE DEPUNERE ONLINE A DOCUMENTAŢIEI PRIVIND ACORDAREA INDEMNIZAȚIEI DE CREȘTERE A COPILULUI/ STIMULENTULUI DE INSERȚIE/ ALOCAȚIEI DE STAT PENTRU COPII
În vederea eficientizării preluării dosarelor de acordare a indemnizațiilor de creștere a copilului/ stimulentului de inserție/ alocației de stat pentru copii, online pe adresa de e-mail: sebas_depuneredocumente@social2.ro, vă rugăm să urmaţi următorii paşi:

PAS 1: Informaţii şi formulare

Pentru informaţii şi formularele necesare depunerii dosarului de acordare a indemnizației de creștere a copilului/ stimulentului de inserție/ alocației de stat pentru copii vă rugăm să acesaţi pagina web a instituţiei noastre www.social2.ro (Servicii – Asistenţă Socială – Serviciul Evidenţă Beneficii de Asistenţă Socială – Formulare.)

PAS 2: Completare documente

Cererea tip şi celelate documente justificative trebuie completate integral şi lizibil, semnate şi datate.
Dosarul se va completa cu următoarele documente:

1.DECLARAŢIA PRIVIND REALITATEA  şi veridicitatea documentelor depuse,
2.DECLARAŢIA   privind prelucrarea datelor cu caracter personal de către D.G.A.S.P.C. Sector 2.
3. opisul se va completa în funcție de beneficiul solicitat OPIS 1 (pentru dosarul de acordare a alocației de stat pentru copii)  sau OPIS 2 (pentru dosarul de acordare a indemnizației creștere copil, stimulent de inserție, sprijin lunar).

PAS 3: Transmitere documente

Documentaţia aferentă acordării dreptului la indemnizație de creștere a copilului/ stimulent de inserție/ alocație de stat pentru copii va fi transmisă pe mailul sebas_depuneredocumente@social2.ro, scanată şi încărcată în format pdf.
Mailul va avea trecut în mod obligatoriu în conţinut numele solicitantului dreptului, tipul de beneficiu solicitat şi numele copilului pentru care se solicită dreptul.

PAS 4: Confirmare înregistrare documente

Ulterior primirii şi verificării documentelor, în cazul în care dosarul este complet, vă vom transmite pe mail numărul de înregistrare.

IMPORTANT

În situaţia în care documentaţia transmisă este incompletă sau incorect completată veţi fi înştiinţat pe mail referitor la documentele lipsă/incomplete sau, după caz, incorect completate, dosarul urmând a fi înregistrat după completarea acestuia.

În funcție de complexitatea documentelor depuse, sau în cazul în care există neconcordanțe între documentele depuse, solicitantul va fi înștiințat pe mail de necesitatea prezentării acestuia la sediul din șos. Pantelimon nr. 301 în vederea clarificării situației, verificării documentației și înregistrării dosarului.

PAS 5: Efectuare plată

Plata dreptului la indemnizație de creștere a copilului/ stimulent de inserție/ alocație de stat pentru copii este efectuată, ulterior transmiterii dosarelor, de către Agenţia pentru Plăţi şi Inspecţie Socială a Municipiului Bucureşti. Pentru detalii legate de plată vă puteţia adresa acestei instituţii accesând următorul link: https://bucuresti.mmanpis.ro/contact/

  • Centralizează informaţii despre dosarele de venit minim de incluziune, acordat conform Legii nr. nr. 196/2016 privind venitul minim de incluziune, cu modificările și completările ulterioare, realizează proiecte de acte administrative şi corespondează cu alte instituţii implicate;
  • Verificarea şi transmiterea dosarelor pentru alocaţii de stat pentru copii, acordate conform Legii nr. 61/1993 privind alocaţia de stat pentru copii;
  • Verificarea şi transmiterea dosarelor pentru indemnizaţii pentru creşterea copilului şi stimulente de inserţie, acordate conform O.U.G. nr. 111/2010 privind concediul şi indemnizaţia lunară pentru cerşterea copiilor.
  • Centralizează dosarele în vederea aplicării
    prevederilor O.U.G. nr. 34/ 2024 pentru sprijinirea cuplurilor mamă-nou-născut defavorizate.
  • Informare despre drepturile şi obligaţiile beneficiarilor;
  • Consiliere socială şi juridică;
  • Mediere socială.

Șef Serviciu: Emi Carolina DICA

Telefon: 0770.800.360 sau 021.311.97.02

Adresa de email serviciu: sasa@social2.ro

Mijloace de transport: tramvai 55, autobuz 104, 243

Adresa : Șoseaua Pantelimon nr.301

PROGRAM ÎNREGISTRARE CERERI INDEMNIZAȚIE CREȘTERE COPIL, STIMULENT DE INSERȚIE SOCIALĂ, ALOCAȚIE DE STAT PENTRU COPII

 

ZILE Interval Orar
LUNI 12 – 16
MARȚI 9 – 16
MIERCURI 9 – 16
JOI 9 – 16
Vineri Nu se lucrează cu publicul

DEPUNERE DOCUMENTE:

Adresa de email :  sebas_depuneredocumente@social2.ro

Telefon informații: 0770.800.360 sau 021.311.97.02

Ultima actualizare in 7 mai 2025

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
administrare site, administrare website, intretinere site, administrare site web