• furnizarea de servicii de îngrijire la domiciliu persoanelor vârstnice dependente şi semidependente;
  • îndeplinirea formalităţilor necesare înhumării persoanelor decedate neidentificate sau identificate dar fără aparținători legali;
  • dezvoltarea de parteneriate pentru acordarea de servicii sociale la domiciliu pentru persoanele vârstnice;
  • coordonarea și monitorizarea activității centrelor de zi pentru persoane vârstnice
  • acordarea de servicii de îngrijire la domiciliu;
  • acordarea unei mese calde în baza parteneriatelor încheiate de D.G.A.S.P.C. Sector 2;
  • asigurarea formelor de gratuitate pentru înhumarea persoanelor decedate neidentificate sau identificate dar fără aparținători legali.
  • teleasistență destinată monitorizării stării de sănătate a persoanelor vârstnice în baza parteneriatelor încheiate de D.G.A.S.P.C. Sector 2.

Acte necesare pentru acordarea de servicii de îngrijire la domiciliu:

  • Cerere pentru acordarea serviciilor de îngrijire la domiciliu;
  • Declarație privind acordul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal;
  • Acte de identitate pentru solicitant şi, după caz, pentru membrii de familie ai acestuia (copie);
  • Dovezi de venit pentru titular și membrii familiei din luna anterioară depunerii cererii (ex.: talon pensie, talon alocaţie, talon şomaj, fluturaş/adeverinţă salariu, declaraţie pe propria răspundere că nu realizează venituri, extras de cont etc.);
  • Acte medicale care să ateste starea de sănătate a solicitantului și/sau a membrilor de familie (scrisoare medicală/adeverință medicală/bilet de externare spital/certificat de încadrare în grad de handicap).

 

Acte necesare pentru înscrierea la cantina socială:

  • Cerere pentru înscrierea la cantina socială;
  • Declarație privind acordul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal;
  • Acte de identitate pentru solicitant şi, după caz, pentru membrii de familie ai acestuia (copie);
  • Dovezi de venit pentru titular și membrii familiei din luna anterioară depunerii cererii (ex.: talon pensie, talon alocaţie, talon şomaj, fluturaş/adeverinţă salariu, declaraţie pe propria răspundere că nu realizează venituri, extras de cont etc.);
  • Acte medicale care să ateste starea de sănătate a solicitantului și/sau a membrilor de familie ( scrisoare medicală/adeverință medicală/bilet de externare spital/certificat de încadrare în grad de handicap).

 

Asigurarea formelor de gratuitate pentru înhumarea persoanelor decedate neidentificate sau identificate dar fără aparținători legali.

  • Cerere întocmită de către unităţi spitaliceşti de pe raza administrativ-teritorială a Sectorului 2;
  • Declarația unui aparținător al persoanei decedate care nu poate să-şi îndeplinească obligaţiile familiale datorită stării de sănătate sau situaţiei economice, administratori imobile, preşedinţi ai asociaţiilor de locatari;
  • Adeverința de înhumare (copie);
  • Certificatul constatator al decesului (copie);
  • Actul de identitate al persoanei decedate (copie);
  • Declarații pe propria răspundere de la administratori imobile, preşedinţi ai asociaţiilor de locatari, din care să reiasă faptul că persoana decedată nu are aparținători sau nu se cunosc datele de contact ale aparținătorilor legali ( pentru decesul survenit la domiciliu)

 

Teleasistență destinată monitorizării stării de sănătate a persoanelor vârstnice în baza parteneriatelor încheiate de D.G.A.S.P.C. Sector 2;

  • Cerere pentru acordarea serviciilor de îngrijire la domiciliu;
  • Acte de identitate pentru solicitant şi, după caz, pentru membrii de familie ai acestuia (copie);
  • Dovezi de venit pentru titular și membrii familiei din luna anterioară depunerii cererii (ex.: talon pensie, talon alocaţie, talon şomaj, fluturaş/adeverinţă salariu, declaraţie pe propria răspundere că nu realizează venituri, extras de cont etc.);
  • Acte medicale care să ateste starea de sănătate a solicitantului și/sau a membrilor de familie (scrisoare medicală/adeverință medicală/bilet de externare spital/certificat de încadrare în grad de handicap).

Șef Serviciu: CRISTINA PANAIT

Telefon: 0770.799.269 sau 021.250.36.60

Adresa de email șef serviciu: cristina.panait@social2.ro

Adresa de email serviciu: sapv@social2.ro

Mijloace de transport: tramvaiul nr. 40

Adresa: Bulevardul Basarabia nr. 90, Sector 2;

Luni: 830-1600

Vineri: 830-1330

Sâmbătă-Duminică:  închis

Ultima actualizare in 19 iulie 2023

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
administrare site, administrare website, intretinere site, administrare site web