Serviciul Monitorizare Servicii Sociale pentru Persoane Adulte cu Dizabilități are în subordine Centrul Respiro pentru Peroane Adulte cu Dizabilități.
– coordonează și monitorizează activitățile și serviciile recomandate în planul de servicii și asigură
reajustarea periodică a planului, în acord cu necesitățile curente ale beneficiarului;
– întocmește documentația administrativă în vederea admiterii, prelungirii sau încetării accesului la
serviciile sociale acordate (referat, fișă de evaluare, contract);
– asigură buna colaborare cu celelalte compartimente din cadrul D.G.A.S.P.C. Sector 2 și cu alte instituții,
organizații neguvernamentale, asociații și fundații care au ca obiect de activitate asistența socială a
persoanelor cu dizabilități;
– asigurarea de servicii de informare;
– desemnarea managerului de caz prin emiterea dispoziției de numire a acestuia;
– întocmirea planului de servicii al beneficiarului în colaborare cu persoana cu dizabilități și/sau
reprezentantul său legal, pentru soluționarea situațiilor de nevoie sau risc social identificate;
– asigură arhivarea și păstrarea dosarelor personale ale beneficiarilor pe suport de hârtie și în format
electronic;
– asigură buna colaborare cu celelalte compartimente din cadrul D.G.A.S.P.C. Sector 2 și cu alte instituții,
organizații neguvernamentale, asociații și fundații care au ca obiect de activitate asistența socială a
persoanelor cu dizabilități;
– coordonează și monitorizează activitățile desfășurate în centrele rezidențiale pentru persoane adulte cu
dizabilități din subordinea instituției și la furnizorii parteneri;
– face demersuri pentru încheierea de contracte de prestări servicii cu furnizori de servicii sociale de tip
rezidențial pentru persoane adulte cu dizabilități;
– îndeplinește atribuții privind exercitarea tutelei/curatelei pentru persoanele puse sub interdicție
judecătorească și pentru care D.G.A.S.P.C. Sector 2 este numită tutore/curator;
– asigură informarea persoanelor cu tulburări psihice pe care le asistă;
– asistă persoana cu tulburări psihice în vederea exercitării dreptului la serviciile medicale și îngrijiri de
sănătate mintală disponibile și nu numai;
– asistă persoana reprezentată în relația cu terții, aceștia reprezentând atât instituții publice, autorități
administrative locale sau naționale, organe judiciare, cât și instituții și persoane private cu care acesta ar
intra în contact;
– asigurarea serviciilor de management de caz pentru persoanele adulte aflate în sistemul rezidențial al
D.G.A.S.P.C. Sector 2;
– îndeplinește și alte atribuții și sarcini la solicitarea Directorului Executiv Direcția Asistență Socială /
Directorului General, care au legătură cu specificul activității compartimentului și al D.G.A.S.P.C.
Sector 2.
– acordarea de servicii de îngrijire la domiciliu prin intermediul asistentului personal pentru peroanele cu
dizabilități încadrate în grad de handicap grav, cu asistent personal;
– prevenirea degradării fizice și psihice a persoanelor adulte cu dizabilități din comunitatea Sectorului 2
prin asigurarea accesului acestora la servicii sociale de tip rezidențial;
– furnizarea serviciilor sociale de calitate, prin coordonarea și monitorizarea activității centrelor
rezidențiale pentru persoane adulte cu dizabilități;
– protejarea intereselor persoanelor adulte cu domiciliul sau reședința pe raza administrativ teritorială a
Sectorului 2, pentru care instanță de judecată a pronunțat o hotărâre rămasă definitivă și irevocabilă prin
care a numit în calitate de tutore/curator D.G.A.S.P.C. Sector 2, Directorul general al D.G.A.S.P.C.
Sector 2 sau șeful de centru;
raport activitate asistenți personali
Șef serviciu: – Filip Georgiana Elena
Telefon:
Adresa de email: smsspad@social2.ro
Adresa: Șos. Pantelimon nr. 301, corp C, sector 2;
Mijloace de transport: tramvai 55, autobuze: 104 – stația Spitalul Sf. Pantelimon;
Luni-Joi: 8.30-16.30;
Vineri: 8.30-14.00.
Ultima actualizare in 23 decembrie 2024