Proceduri simplificate în vederea reducerii birocrației pentru cetățenii sectorului 2

Informații legate de proiectul „Proceduri simplificate în vederea reducerii birocrației pentru cetățenii sectorului 2”  Cod MySMIS 153912/Cod SIPOCA 1259

Sectorul 2 al Municipiului București a început implementarea proiectului ,,Proceduri simplificate în vederea reducerii birocrației pentru cetățenii sectorului 2” Cod SMIS 153912, ca urmare a încheierii contractului de finanțare cu Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice Și Administrației, în calitate de Autoritate de Management pentru Programul Operațional Capacitate Administrativă.
Proiectul ,,Proceduri simplificate în vederea reducerii birocrației pentru cetățenii sectorului 2” este finanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014 – 2020, Axa prioritară 2 – Administrație publică și sistem judiciar accesibile şi transparente, Obiectivul specific 2.1. Introducerea de sisteme și standarde comune în administrația publică locală ce optimizează procesele orientate către beneficiari în concordanță cu SCAP.

Durata de implementare a proiectului este de 16 luni, cu începere din data de 20.04.2022.
Valoarea totală a proiectului este de 2.896.659,94 lei.
Valoarea totală nerambursabilă: 2.838.726,74 lei (98%), din care:
– valoarea eligibilă nerambursabilă din partea Fondului Social European: 2.317.327,95 lei (80%);
– valoarea eligibilă nerambursabilă din partea bugetului național: 521.398,79 lei (18%).
Cofinanțarea Primăriei Sectorului 2: 57.933,20 lei (2%).

Obiectivul general al proiectului vizează consolidarea capacității instituționale și eficientizarea activității la nivelul Sectorului 2 al Municipiului București-DGASPC Sector 2 în ceea ce privește componentele partajate pe care instituția le exercită alături de celelalte entități publice sau private în domeniul asistenței sociale, prin implementarea de măsuri menite să ajute la standardizarea modului de lucru și a activităților specifice acestui domeniu de activitate, la creșterea gradului de interoperabilitate al sistemelor și interconectarea cu ceilalți actori cu atribuții de asistență socială, atât din perspectiva back-office, cât și din perspectiva front office.

Obiectivele specifice ale proiectului sunt:
1. OS1: Implementarea de măsuri de eficientizare a proceselor de lucru specifice domeniului asistenței sociale, atât din perspectiva back-office, cât și front office.
2. OS2: Cultivarea și dezvoltarea cunoștințelor, competențelor și abilităților personalului din cadrul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecție a Copilului Sector 2, prin participarea la programe de instruire, inclusiv prin abordarea temelor de dezvoltare durabilă, egalitate de șanse, nediscriminare și egalitate de gen, în vederea utilizării și administrării soluțiilor informatice implementate.
Proiectul asigură îndeplinirea obiectivelor specifice ale axei prioritare 2 – introducerea de sisteme și standarde comune în administrația publică locală ce optimizează procesele orientate către beneficiari în concordanță cu SCAP, prin susținerea unui management performant la nivelul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Sector 2. Proiectul contribuie la îndeplinirea obiectivului POCA 2.1

Introducerea de sisteme și standarde comune în administrația publică locală ce optimizează procesele orientate către beneficiari în concordanță cu SCAP prin implementarea unor sisteme inovative de lucru: a unei soluții informatice pentru diversificarea și optimizarea serviciilor publice electronice.

Rezultatele așteptate ale proiectului sunt:
– 1 ecosistem digital interinstituțional interconectat si interoperabil (platformă de comunicare interinstituțională, platformă de lucru colaborativ pentru exercitarea competențelor partajate, platformă de management al identităților, platformă de semnare electronică, baze de date partajate) destinat gestionării problematicii de asistență socială, implementat.
– 40 persoane cu atribuții în activitatea de asistență socială pregătite profesional în cadrul unor programe de instruire în utilizarea și administrarea ecosistemului digital implementat.
Detalii suplimentare referitoare la proiect pot fi oferite de doamna Cristina Codescu, asistent manager, la tel: 021 252 44 46, int. 594, e-mail: cristina.codescu@ps2.ro

” Proceduri simplificate în vederea reducerii birocrației pentru cetățenii sectorului 2”
Cod MySMIS 153912/Cod SIPOCA 1259
Proiect cofinanțat din Fondul Social European prin
Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020!

Ultima actualizare in 12 iulie 2022

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
administrare site, administrare website, intretinere site, administrare site web